Vaasa.Net
Syyskuu 10, 2010, 02:37:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elokuvia  (Luettu 29083 kertaa)
anttiwalker
Hero Member

Profiili
« Vastaus #600 : Helmikuu 17, 2010, 16:56:31 »

Sherlock oli tosi jees. Me likey.

Joo toimi mullekki. Kunnon superdekkari. Hurt Locker toimi kanssa. Piti tehokkaasti otteessaan. A Serious Man oli älykäs komedia, jossa huumori oli yksityiskohdissa ja palkitsi niitä jotka jaksoi katsoa. Mä pysyin jotenki hereillä ja välillä haukottelin, mutta jäi siitä hyvä jälkimaku. Wayne's World vuosien jälkeen oli pettymys. Ajattelin et se olis vielä hauska, mutta aika on syönyt siitä terän. ääliökomediatkin on kehittynyt vuosien aikana. Charlie Bartlett oli aika ylläri leffa. Siinä oli aika nuoret näyttelijät ja high school-teema, mutta toimi silti ihan ookoosti.
tallennettu

Yokossa tyhmyys tiivistyy.
häkki666
Full Member

Profiili
« Vastaus #601 : Maaliskuu 09, 2010, 15:08:52 »

Crazy Heart = Kärlek!!
Jeff Bridges tekee aivan mahtavn roolin tässä(kin) elokuvassa! Heti leffan jälkeen teki mieli bourbonia...
tallennettu
mesa-vatti
Sr. Member

Profiili WWW
« Vastaus #602 : Maaliskuu 09, 2010, 16:19:43 »

Suljettu saari (Shutter Island) oli ihan kiva vaikka siinä olikin Leonardo DiCaprio.
Soundtrakki ja äänet ylipäänsä toimi tosi hyvin mun korvaan.
http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:gxfwxztaldde

tallennettu

Mikko
Hero Member

Profiili WWW
« Vastaus #603 : Maaliskuu 09, 2010, 23:49:07 »

Crazy Heart oli vitun tyypillinen, "nähty sata kertaa" -leffa, joka meni lupaavan alun jälkeen turhaan romantiikkaskeidaan. Bridges vetää paremman roolin jopa sekundakomediassa Amatöörit. Toi oscarin heitto tosta roolista oli ihan turha säälipysti.

ja Leonardo on vitun kova näyttelijä.

Myös It Might Get Loud oli pettymys. Niin mielenkiintoista settiä kun siitä olisi voinut saada aikaan. Vähän turhia historiikki läpiajoja ja lopun puuduttuva kymmenen minuuttinen The Weight kappaleen fiilistely oli vähän turha.
tallennettu

"I am not a number, I am a free man" -Number 6-
häkki666
Full Member

Profiili
« Vastaus #604 : Maaliskuu 10, 2010, 14:17:45 »

Myös It Might Get Loud oli pettymys. Niin mielenkiintoista settiä kun siitä olisi voinut saada aikaan. Vähän turhia historiikki läpiajoja ja lopun puuduttuva kymmenen minuuttinen The Weight kappaleen fiilistely oli vähän turha.
Kieltämättä olin myös pettynyt. Oli ihan liian pitkäkin vielä. Ekaks ärsytti että se välineurheilijoiden isoäiti Edge oli mukana leffassa, mutta sitten jälkeenpäin huomas että oli kiva että oli joku niinkin surkea kitaristi antamassa hieman vertailua massalle, kuinka kovia white ja page oikeesti ovatkaan.
tallennettu
Mikko
Hero Member

Profiili WWW
« Vastaus #605 : Maaliskuu 10, 2010, 14:34:08 »

Oli siinä hetkensä, mutta lopussa sisältö uupui. Sitä kitaristinörttijuttua olisi saanut olla enemmän.

Sen sijaan I Love You Phillip Morris on hyvä elokuva. Hauska mutta samaan aikaan koskettava. Mä vähän vieroksuin aluksi aihetta, mutta täytyy sanoa että paras gay-elokuva tähän mennessä. Paljon parempi fiilis oli aiheeseen saatu kuin Brokeback Mountainissa.

Myös Gibsonin comeback Edge of Darkness on hyvä pläjäys. Hieno kosto-elokuva.
tallennettu

iik-a-mouse
Full Member

Profiili
« Vastaus #606 : Maaliskuu 10, 2010, 16:43:33 »

it might get loud toimi mulle kyl dubrovnikissa oluella huuhdeltuna varsin kivasti. tykkäsin easystä moodista, ettei ollut mikään "ohjaajan erikoinen" -taidedokkari. edge on kyl edelleen spede..

mikko: ei kai "edge of darkness" oo pätkä em. tyypin synkästä lapsuudesta? 

tallennettu

Profiili WWW
« Vastaus #607 : Maaliskuu 10, 2010, 18:51:42 »

Ei oo, siinä on kyttä joka rupeaa yhden miehen taistoon. Ei mitään syvällisiä lapsuuden trauma juttuja Hymyilee
tallennettu

ove
Hero Member

Profiili
« Vastaus #608 : Maaliskuu 10, 2010, 19:13:05 »

Kieltämättä olin myös pettynyt. Oli ihan liian pitkäkin vielä. Ekaks ärsytti että se välineurheilijoiden isoäiti Edge oli mukana leffassa, mutta sitten jälkeenpäin huomas että oli kiva että oli joku niinkin surkea kitaristi antamassa hieman vertailua massalle, kuinka kovia white ja page oikeesti ovatkaan.
Näin sitä kattellaan eri kulmista. Mulle nimittäin Edge oli leffan ehdottomasti positiivisin hahmo, sellanen tyyppi kenen kanssa olisin mielelläni mennyt het kättelyssä kämpälle tekeen parit styget. Ennakkokäsitystä mulla ei juurikaan äijästä ollut. Ja sit taas Whitesta jäi aika sellanen jäykkä tönkkösuolattu kakkosnelonen -fiilis, sellanen että sen pitää koko ajan olla roolissa ja skeptinen kaikkeen ympärillä tapahtuvaan. Joka tapauksessa, odotin enemmän sisältöä ja tosiaan suurin osa sisällöstä oli sellasta historioitsimista. A missed opportunity.
tallennettu
Mikko
Hero Member

Profiili WWW
« Vastaus #609 : Maaliskuu 10, 2010, 19:54:49 »

Corey Haim R.I.P

http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=4418
tallennettu

Andy J.
Sr. Member

Profiili WWW
« Vastaus #610 : Maaliskuu 11, 2010, 11:23:50 »

No prkl!!! Pitääpä tsekata Lost Boys pitkästä aikaa-vaikka sitten tribuuttihengessä.
tallennettu

Oh, I dont go much for that spooky stuff
I like the lights and the uptempo tracks
You're damn right I believe in love
Because I've been in love and I've loved right back
häkki666
Full Member

Profiili
« Vastaus #611 : Maaliskuu 11, 2010, 11:28:37 »

Crazy Heart oli vitun tyypillinen, "nähty sata kertaa" -leffa, joka meni lupaavan alun jälkeen turhaan romantiikkaskeidaan. Bridges vetää paremman roolin jopa sekundakomediassa Amatöörit. Toi oscarin heitto tosta roolista oli ihan turha säälipysti.
No mun mielestä Bridges veti aivan mielettömän kovan roolin tossa leffassa. Kun miettii että sen piti yhteen henkilöön yhdistää Waylon Jenningsin, Kris Kristoffersonin ja Merle Haggardin luonteenpiirteet, niin olin kyllä erittäin vakuuttunut. Mutta tietenkin jos ei ole aiheesti ja henkilöistä kiinnostunut nii ei välttämättä ole kohdeyleisöäkään.
tallennettu
Mikko
Hero Member

Profiili WWW
« Vastaus #612 : Maaliskuu 11, 2010, 14:11:36 »

Ei taustatietojen mun mielestä pitäisi mitenkään vaikuttaa elokuvan hyvyyteen. Ja olin kyllä tietoinen, että hahmo oli "risteytys" noita muusikoita. Kyllähän Bridges aina enemmän tai vähemmän hyvä on. Mutta itse elokuvana tuo oli musta todella tylsä. Elämäntyö pysti tuo mun mielestä lähinnä oli. Thunderbolt and Lightfoot, siinä on Bridgesin kovin leffa Hymyilee Myös Fearless rulaa.
tallennettu

Vrj
= Sami
Tukiryhmä
Hero Member
*

Profiili
« Vastaus #613 : Maaliskuu 11, 2010, 15:39:25 »

Thunderbolt and Lightfoot, siinä on Bridgesin kovin leffa Hymyilee Myös Fearless rulaa.

Älä viitsi, "The Dude" on ihan kirkkaasti paras Bridges ever...
tallennettu
Alamaailma
Full Member

Saatana sentään!

Profiili WWW
« Vastaus #614 : Heinäkuu 13, 2010, 20:22:22 »

Hymyilee leveästi...jaahas,going soft?

Sähän se varsinainen kovanaama ootkin.
tallennettu

Lepakkoperkele
The Rock Monkey
Sr. Member

Profiili
« Vastaus #615 : Heinäkuu 26, 2010, 13:15:51 »

en tosi pitkään  aikaan oo käyny täällä ja heti tämmösen kommentin luin vrj:ltä ??

No vittu, kaikista kovin tietty Hymyilee leveästi
tallennettu
Vrj
= Sami
Tukiryhmä
Hero Member
*

Profiili
« Vastaus #616 : Heinäkuu 26, 2010, 14:14:04 »

en tosi pitkään  aikaan oo käyny täällä ja heti tämmösen kommentin luin vrj:ltä ??

öö...? Ei tainnu olla mun kommentti Hymyilee
tallennettu
ove
Hero Member

Profiili
« Vastaus #617 : Heinäkuu 26, 2010, 20:24:22 »

Inception. Vitun kova. Muita perusteluita? "Jos et tajuu niin en mä ainakaan rupea selittämään."
tallennettu
Mikko
Hero Member

Profiili WWW
« Vastaus #618 : Heinäkuu 28, 2010, 13:32:53 »

Yea, Inception kyllä vuoden kovin leffa by far Kick Assin lisäksi.
tallennettu

Andy J.
Sr. Member

Profiili WWW
« Vastaus #619 : Heinäkuu 30, 2010, 22:52:38 »

Kompkomp. Putsi-puputsi-pupputsi-puputsi.
tallennettu

Mikko
Hero Member

Profiili WWW
« Vastaus #620 : Heinäkuu 31, 2010, 12:16:46 »

Suosittelen myös Hot Tub Time Machinea, hauskaa kasarifiilistelyä.

Menee '09:n puolelle, mutta kovimpia leffoja pitkään aikaan Jared Leton Mr.Nobody.
tallennettu

Alamaailma
Full Member

Saatana sentään!

Profiili WWW
« Vastaus #621 : Heinäkuu 31, 2010, 15:32:34 »

Jos oot kovin täällä olijoista niin se nyt ei varmaankaan kovin vaikeeta oo. Itkupilli sä oot.
tallennettu

Lepakkoperkele
The Rock Monkey
Sr. Member

Profiili
« Vastaus #622 : Elokuu 02, 2010, 20:51:53 »

no niin, herra tähtitiede is back!
tallennettu
Andy J.
Sr. Member

Profiili WWW
« Vastaus #623 : Elokuu 06, 2010, 14:42:04 »

Fantastic Mr. Fox - Fääääääääntästic. Diggasin. Makuunissa olivat tunkeneet tämän lastenhyllyyn, enpä tiedä, kuinka innoissaan lapset sitten tästä olisivat...
tallennettu

ove
Hero Member

Profiili
« Vastaus #624 : Elokuu 06, 2010, 20:38:48 »

Kyl ne lapsetkin diggailee, ainaskin yks todetusti. Mutta siis määkin diggasin Foxista, erittäin mahtava fiilis ja lookki, juonta ei ees tarvittu periaatteessa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!